Ogłoszenie o pracę na stanowisko – Młodszy specjalista ds. wsparcia obsługi klienta

 

Miejsce pracy: siedziba firmy – Katowice

Forma zatrudnienia: umowa o pracę – pełny etat

Forma pracy: praca stacjonarna

 

Wiodący europejski  producent  branży  technicznej poszukuje w związku z dynamicznym rozwojem:                                                    

Młodszy specjalista ds. wsparcia obsługi klienta

 

Nasze wymagania

  • Umiejętność sprawnej obsługi komputera (pakiet Office)
  • Umiejętność sprawnego poruszania się w Internecie
  • Wykształcenie min. średnie
  • Kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Elastyczność, otwartość na nowe wyzwania, chęć do nauki
  • Znajomość języka niemieckiego lub/i angielskiego

Dodatkowe atuty

  • Znajomość systemów CRM i ERP
  • Doświadczenie w sprzedaży

 

Twój zakres obowiązków

  • Wspieranie pracowników Działu Handlowego w procesach sprzedażowych i okołosprzedażowych
  • Telefoniczna oraz elektroniczna obsługa klienta w obszarze wsparcia sprzedaży
  • Wspomaganie w koordynacji działań i komunikacji między pracownikami poszczególnych działów firmy
  • Współpraca z zespołem sprzedaży i innymi działami w celu zapewnienia spójności działań związanych z systemem CRM

 

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w międzynarodowej firmie
  • Przejrzyste zasady wynagradzania
  • Wsparcie zgranego zespołu sprzedażowego
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach
  • Szacunek do pracownika i efektywnej pracy
  • Możliwość rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń

 

Prosimy   o   przesłanie  aplikacji na adres e-mail  jwajand@dolezych.pl wraz z  oświadczeniem:  „Wyrażam  zgodę  na  przetwarzanie  i  przechowywanie moich  danych osobowych dla celów niniejszej  rekrutacji  zgodnie z  Ustawą  o  ochronie Danych  Osobowych.”